همه محورهای مواصلاتی گیلان برفی‌اند/ارتفاع برف در ارتفاعات استان به ۶۰ سانتی‌متر رسید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اعلام اینکه همه محورهای مواصلاتی گیلان برفی‌اند، گفت: برخی از محورهای درون استانی و هم مرز با استانهای همجوار ارتفاع برف به ۶۰ سانتی‌متر رسیده است.

همه محورهای مواصلاتی گیلان برفی‌اند/ارتفاع برف در ارتفاعات استان به ۶۰ سانتی‌متر رسید
کد خبر: 532710
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۸:۱۲

​فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به وضعیت راه‌های استان در پی بارش برف و باران اخیر اظهار کرد: هم‌اکنون در محورهای سیاهکل به دیلمان ۳۵ سانتی متر، اسالم به خلخال ۶۰ سانتی متر، پونل به خلخال ۴۰ سانتی متر، زیاز به شوک حدود ۴۰ سانتی متر و رودسر به لات محله ۶۰ سانتی متر رف باریده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی پنج شهرستان استان نیز برفی هستند، افزود: شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه، ماسال و رضوانشهر نیز سفیدپوش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در راه‌های مواصلاتی تعدادی از شهرستان های استان نیز شاهد بارش برف خفیف هستیم، گفت: هم اکنون در محورهای فومن به ماسوله، شوک به ملکوت، شفت به امامزاده ابراهیم، حشمت آباد به قوشه لانه، بهارستان به آق چای، اطاقور به خرما و لنگرود به بلوردکان شاهد بارش برف خفیف هستیم.

مرادی همچنین محورهای مواصلاتی در شهرستان های رست، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت را هم برفی اعلام کرد.

وی با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار نیز بیان کرد: گردنه الماس در محور اسالم به خلخال هم اکنون شاهد بارش برف است و تاکنون ۶۰ سانتی متر برف باریده و در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل نیز شاهد بارش برف ۲۰ تا ۲۵ سانتی متری هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها