کد خبر: 532644
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۴:۳۸:۵۵
| |

برنامه انگلیس برای تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان

مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند که از روز دوشنبه تمامی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در این کشور مشمول تزریق دز یادآور واکسن کرونا خواهند شد.

برنامه انگلیس برای تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان
کد خبر: 532644
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۴:۳۸:۵۵

تا به حال تنها نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در انگلیس که در معرض خطر بیشترِ ابتلا و درگیری با نوع شدید کووید۱۹ بوده اند، می توانستند دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از چهار نفر از هر پنج بزرگسال در انگلیس دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این امر به حفاظت از آنها در برابر ابتلا به نوع شدید کووید۱۹ کمک می‌کند.

این مقام بهداشتی انگلیس در ادامه افزود: ما اکنون به منظور افزایش مصونیت نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در برابر کووید۱۹ در فصل سرما، برنامه تزریق دز یادآور واکسن کرونا را به آنان نیز تعمیم می دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس گزارش ها، از زمان اجرای برنامه واکسیناسیون برای این گروه سنی در ماه اوت سال ۲۰۲۱ (سال گذشته میلادی) در انگلیس، بیش از ۸۸۹ هزار و ۷۰۰ نوجوان - یا هفت نفر از هر ۱۰ نفر در رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال - اولین دز و بیش از ۶۰۰ هزار نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها