کد خبر: 532555
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۰:۲۰:۱۳
| |

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر خبر داد:

ساماندهی "ون‌کافه‌های" تهران با اخذ مجوزهای حوزه سلامت

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از اقدام شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای ساماندهی ون‌کافه های شهر تهران با اخذ مجوزهای لازم در حوزه سلامت خبر داد.

ساماندهی "ون‌کافه‌های" تهران با اخذ مجوزهای حوزه سلامت
کد خبر: 532555
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۰:۲۰:۱۳

مهدی پیرهادی،رییس کمیسیون سلامت شورای شهر در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: باید از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که نسبت به ساماندهی خیابان رجب نیا اقدام کردند قدردانی کنیم. این شرکت در خیابان صابونی نیز تلاش می کند ساماندهی را انجام دهد. همچنین رفع سد معبر در محور تجریش در زمان کوتاهی انجام شد و پیگیری جدی برای جلوگیری از فعالیت مجدد شیمیایی فروش ها در محور ناصر خسرو نیز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شیمیایی فروش ها مدت ها پیش از این محور به مکان دیگری منتقل شدند اما اخیرا بار دیگر به محل قبلی در محور ناصر خسرو بازگشتند که جلوی فعالیت آنها گرفته شده است. از سوی دیگر گرفتن حکم جلب یکی از مالکان گاراژهای جنوب شهر تهران که آلودگی های زیست محیطی ایجاد می‌کردند نیز انجام شده است.

پیرهادی تاکید کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ساماندهی ون‌کافه‌های شهر تهران را نیز در دستور کار قرار داده تا این ون‌کافه ها مجوزهای لازم را از مجموعه های مرتبط با سلامت مردم اخذ کند. بی تردید این موضوع می تواند در سلامتی مردم نقش بسزایی داشته باشد. شرکت ساماندهی شهر تهران سعی کرده است در اقدامی نظام مند ساماندهی و افزایش ظرفیت پمپ های بنزین سیار را محقق کند و پلمب ۸۰ واحد صنفی ضایعات فروشی در منطقه ۱۵ نیز پیگیری شده است.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به دلیل هدفمند کردن تحقیقات و اجرای طرح های مناسبتی در سطح شهر تهران تقدیر کرد و افزود: سازمان زیباسازی اقدام قابل تقدیری را در تجلیل از مادران شهدا انجام داده که کاری خلاقانه و نوآورانه بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها