کد خبر: 532434
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۶:۱۷:۰۰
| |

فرماندار دولت دوازدهم، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدرضا عسگریان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان معرفی شد.

فرماندار دولت دوازدهم، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد
کد خبر: 532434
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۶:۱۷:۰۰

سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گلپایگان، اظهار کرد: انتخاب فرماندار از وظایف و اختیارات استاندار است لذا اگر توقع مشورت داشتم به دلیل این  بود که فردی دارای تجربه فرمانداری و سابقه کار جهادی انتخاب شود تا مشکلات شهر حل شود.

​ به گزارش فارس، وی گفت: فرماندار باید تمام وقت در شهرستان باشد تا از نزدیک مشکلات شهرستان را لمس کند و از فرماندار جدید انتظار دارم از شهرک‌های صنعتی بازدید و مشکلات را احصا کند.

خاتمی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در شهرستان ادامه داد: مدیران استان باید به این باور برسند که به نظرات کارشناسان و مسؤولان شهرستان اهمیت دهند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از برخی ادارات به دلیل عدم رعایت تکریم ارباب رجوع گلایه‌مندی دارند در صورتی که موظف به جوابگویی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: تجربه موفق دولت در اجرای طرح واکسین کرونا موجب کاهش آمار بیماری و کاهش مرگ و میر و ایجاد آرامش در بین مردم شد که باید در سایر حوزه‌ها نیز این موضوع استمرار داشته باشد.

مدیران مراقب باشند فرصت‌سوزی نکنند

در ادامه محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم مؤمن بهره‌مندی از فرصت‌ها و فرصت‌سازی است، اظهار کرد: فرصت‌شناسی و بهره‌مندی از فرصت‌ها ملاک‌ انسان با تدبیر است.

وی افزود: مقاطع زودگذر طلایی می‌تواند تاثیرات بسیار مهم و حیاتی و سرنوشت‌ساز و برگشت‌ناپذیر در سرنوشت یک انسان و جامعه داشته باشد که ممکن است در حیات سیاسی یک جامعه یک بار رخ دهد لذا نباید این فرصت از دست برود.

کرامتی گفت: قیام امام فرصتی برای تشکیل انقلاب اسلامی بود که حتی ملت‌های مسلمان نیز برای تجدید حیات اسلام از این فرصت بهره‌مند شدند و اکنون به عنوان گنجینه الهی باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دولت‌ها با در اختیار داشتن سرمایه‌های مادی و معنوی باید به نحو احسن خدمت‌رسانی انجام دهند زیرا دولتی که با نگرش اسلامی و دینی و همسویی با آرمان‌های امام روی کار می‌آید باید در انجام وظیفه کوتاهی نکند.

وی افزود: دولت سیزدهم متعهد به شعارهای انقلاب است و مردم نیز به تغییر شرایط امید بستند و مدیران دولت مراقب باشند که فرصت‌سوزی نکنند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های حسین یارمحمدیان تقدیر و محمدرضا عسگریان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان معرفی شد. عسگریان پیش از این در دولت اعتدال فرماندار شهرستان سمیرم بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها