رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تحت هرشرایطی به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 532258
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۱:۴۶:۰۴

میکائیل اسکندری، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در ملکان اظهار داشت: با استقبال از تزریق واکسن کرونا توسط مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش موارد ابتلاء و میزان مرگ و میر راهپیمایی امسال با حضور پرشکوه مردم با زدن ماسک در سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، وی افزود: در شهرهایی که در وضعیت آبی، زرد و نارنجی کرونا باشند، راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای مشخص و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در شهرهای قرمز این مراسم به صورت تجمع در محل باز و غیر مسقف با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تعداد ۲۳ کمیته تشکیل شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه‌ها و انسجام و همدلی تأکید کرد و افزود: توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم از ویژگی‌های مراسم دهه فجر امسال است.

اسکندری گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی می‌باشد و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها