کد خبر: 531825
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۳:۰۸
| |

معاون برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه منصوب شد

​رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان را منصوب کرد.

معاون برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه منصوب شد
کد خبر: 531825
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۸:۲۳:۰۸

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با صدور حکمی دکتر الیاس نورایی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، متن حکم انتصاب دکتر نورایی به این شرح است:

نظر به مراتب تعهّد، تخصص و تجربه ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

با عنایت به مأموریت‌های اصلی صندوق در ارتقا خدمت‌رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان و رویکردهای برنامه‌ریزی مبتنی بر سند راهبردی صندوق، انتظار دارد ضمن بهره‌مندی از توانمندی‌های کارشناسان و صاحبنظران، تمام همّت و توان اجرایی و علمی خویش را در راستای اهداف عالی صندوق، همچون تلاش جهت ایجاد منابع مالی پایدار، انجام سرمایه گذاری‌های شفاف و متناسب با ماهیت مأموریت‌های آموزش عالی، اهتمام به بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و کمک به جهت‌گیری آن و مصوبات هیأت امنا محترم متناسب با نیازهای واقعی دانشجویان مستعد و کم بضاعت، نظارت بر حسن اجرای امور، تعامل مؤثر و پرتحرک با مجموعه وزارت متبوع، مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور در چارچوب ضوابط و مقررات بکار گیرید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

نورایی عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشیار پایه ۳۲ و دارای مدرک دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است.

رزومه علمی دکتر نورایی شامل مواردی از جمله تألیف و ترجمه ۶ عنوان کتاب، چاپ بیش از ۳۰ مقاله علمی پژوهشی، علمی ترویجی و ISC و استاد راهنما و مشاور ۱۰ رساله دکتری، ۵۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، مجری سه طرح خاتمه یافته برون دانشگاهی و پنج طرح خاتمه یافته درون دانشگاهی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها