کد خبر: 531159
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۲۱:۲۷:۵۲
| |

ذوالنوری:

ولایتمداری اساس مکتب فاطمی است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ولایت‌مداری حضرت زهرا (س) را الگویی برای مسلمانان ذکر کرد و گفت: شالوده مکتب فاطمی ولایت مداری و اخلاص است.

ولایتمداری اساس مکتب فاطمی است
کد خبر: 531159
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۲۱:۲۷:۵۲

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امشب در نشست بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت در آستان مقدس حضرت موسی مبرقع (ع) چهل‌اختران قم، ولایت‌مداری حضرت زهرا (س) را الگویی برای مسلمانان ذکر کرد و گفت: شالوده مکتب فاطمی ولایت‌مداری و اخلاص است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) انسان کاملی بود که برای هر زن و مردی الگو و اسوه است، گفت: آن حضرت همچنین الگوی ویژه و ممتازی برای خانم‌ها در زمینه مادری وهمسرداری است.

ذوالنوری با یادآوری حوادث دهه بصیرت خاطرنشان کرد: دی ماه یادآور خاطرات تلخ وشیرین برای مردم است، از طرفی شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد سردار جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و از طرف دیگر یادآور حوادث مهم دهه بصیرت است.

 نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: حسن مطلع این دهه مبارک، ۹ دی  یادآور بصیرت مردم و حسن ختام آن ۱۹ دی است که یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان به اینکه ۹ دی را مردم خلق کردند و از ابعاد آن باخبر بودند، افزود: مردم در ۹ دی‌ماه ۸۸ با بصیرت خود فتنه را از بین بردند و نقشه دشمنان را خنثی کردند‌.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶ نیز هزینه دادند تا جریان انقلاب به حرکت درآمد و حرکت آن متوقف نشد و با ایجاد چله‌های زنجیره‌ای باعث  پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ شد‌‌. به عبارت دیگر پیروزی انقلاب اسلامی مرهون قیام ۱۹ دی مردم قم است که جریان انقلاب را پیش برد و به پیروزی کشاند.

وی در پایان سخنان خود به جایگاه شهید سلیمانی و سالگرد شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: با گذشت زمان و روشن‌شدن  ابعاد توطئه دشمن، عظمت و بزرگی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مدافع حرم آشکار خواهد شد‌‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها