کد خبر: 530086
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۲:۰۴:۳۵
| |

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد:

ولایت‌مداری، سفارش سردار سلیمانی به جامعه

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ولایت‌مداری اولین و مهم‌ترین سفارش سردار سلیمانی به جامعه است.

ولایت‌مداری، سفارش سردار سلیمانی به جامعه
کد خبر: 530086
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۲:۰۴:۳۵

سردار جهانبخش کرمی شامگاه امروز (۱۲ دی‌ماه) در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در چند هفته گذشته مردم زنجان با شور و شعور، ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند و با رزمایش کمک مومنانه صحنه‌های زیبایی آفریدند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مردم زنجان در عمل توانستند به سیره شهید سلیمانی عمل کردند، افزود: سردار سلیمانی عاشق و سرباز ولایت بود، به طوری که ولایت‌مداری حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر توکل و توسل و نیز تکیه بر مردم و جوانان بود.

این مسئول با اشاره به مصادیق ولایت‌مداری سردار شهید قاسم سلیمانی، ادامه داد: این سردار والامقام در بحرانی‌ترین شرایط منطقه رشادت کرده و پوزه جبهه استکبار را به خاک مالید و گزارش را به ولی‌امر ارسال کرد، با این مضمون که به سربازتان ماموریتی دادید و این ماموریت اجرا شد. همچنین در وصیت‌نامه خود تاکید داشت که خیمه ولایت را رها نکنید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ولایت‌مداری، سفارش دیگر سردار سلیمانی بود، به طوری که گفته بود امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی (ع)، ایران است و دشمن می‌خواهد آن را به آتش بکشد و اگر دشمن به این حرم آتش بزند، نه از حرم ابراهیمی و نه حرم احمدی، هیچ چیز نمی‌ماند.

کرمی با اشاره به تاکید سردار سلیمانی به فرماندهان میادین جنگی در مراقبت برای آسیب ندیدن جان و مال مردم، یادآور شد: در خوزستان و حادثه سیل نیز سردار سلیمانی مردم را متحد کرد و با تکیه بر عنایت خدا و پشتوانه مردمی و نیز استفاده از ماشین‌آلات مهندسی حشدالشعبی به مردم کمک کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در اوج عزت و قدرت بوده و دشمن در حال فرار از کشورهای منطقه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها