کد خبر: 530070
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۴:۳۱
| |

مدیر حوزه علمیه اهل سنت خراسان شمالی:

خون شهید سلیمانی به جریان مقاومت عمق بخشید

مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت خراسان شمالی گفت: نباید فراموش کنیم که خون شهید سلیمانی به جریان مقاومت عمق بخشید و در واقع این شهید بزرگوار فرمول مقاومت را در جهان منتشر کرد و به دنیا آموخت که نباید هرگز درمقابل ظالمان‌سکوت کرد.

خون شهید سلیمانی به جریان مقاومت عمق بخشید
کد خبر: 530070
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۴:۳۱

خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت خراسان شمالی اظهار کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی اگرچه به آرزوی خود که همانا مقام عالی شهادت بود نائل آمد، اما تجاوز و جنگ افروزی آمریکا در منطقه و هدف قراردادن ناجوانمردانه و بزدلانه شخصیت ملی و دفاعی کشور جنایتی بزرگ و فراموش نشدنی ازسوی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب است.

به گزارش فارس، وی گفت: سردار دل‌ها پس از ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا که لازم بود برای دفاع از مظلومان و مسلمانان جهان به پا می‌خواست و برای او شیعه سنی و یا سوری و عراقی فرقی نداشت و فقط به دستورات اسلام که همانا مبارزه با ظالمان بود می اندیشید و همین تفکر و اراده قلبی سردار در جنگ با گروهک های تکفیری باعث پیروزی آن گردید.

مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت خراسان شمالی افزود: نباید فراموش کنیم که خون شهید سلیمانی به جریان مقاومت عمق بخشید و در واقع این شهید بزرگوار فرمول مقاومت را در جهان منتشر کرد و به دنیا آموخت که نباید هرگز درمقابل ظالمان‌سکوت کرد.

وی تصریح کرد: ما همیشه باید این را برای خود متذکر شویم که دشمن با فرافکنی و ایجاد جنگ قومی مذهبی در فکر شکستن تمامیت ارزی و تجزیه ممالک اسلامی بود که با اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید المهدی المهندس اتحاد مسلمین جهان بیش از پیش مقاوم و گسترش پیدا کرد. 

آخوند سرفراز در پایان گفت: سردار دلها در عرصه مبارزه با تکفیر خدمات ارزنده‌ای به اهل سنت فلسطین سوریه و عراق کرد و محبوبیت و مقبولیت حاج قاسم در بین اهل سنت کشور کمتر از تشیع نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها