کد خبر: 530085
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۲:۰۱:۴۸
| |

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آخرین وضعیت طرح ملی مسکن در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سهم استان در طرح ملی مسکن در حدود ۳۲ هزار واحد است که از این تعداد ۸ هزار آن روستایی و مابقی شهری است و بیش از ۵ هزار واحد آن توسط بخش خصوصی ساخته و بیش از ۴ هزار آن در بافت فرسوده تامین می شود و برای مابقی ما باید زمین تامین کنیم.

آخرین وضعیت طرح ملی مسکن در ایلام
کد خبر: 530085
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۲:۰۱:۴۸

" عبدالله بهادری" مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، در سومین جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: در قانون جهش تولید مسکن که در شهریور سال جاری توسط مجلس به عنوان یک طرح دوفوریتی به دولت برای اجرا ابلاغ شد و  بر اساس این قانون دولت مکلف شد که چهار میلیون واحد مسکونی طی بازه ی زمانی ۴ سال بسازد که شامل هر سال ۱ میلیون واحد مسکونی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سهم استان ایلام در این چهار سال حدود ۳۲ هزار واحد است که از این تعداد ۸ هزار آن روستایی و مابقی شهری است ، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار واحد آن توسط بخش خصوصی ساخته و بیش از ۴ هزار آن در بافت فرسوده تامین می شود و برای مابقی ما باید زمین تامین کنیم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد:  نزدیک ۱۵/۳ هکتار را از منابع خودمان تامین کردیم، ۶۵ هکتار از طریق تغییر کاربری و ۱۲/۳ هکتار از طریق تفاهم نامه با جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و نزدیک به ۴۳۰ هکتار از طریق الحاق تامین شده است.

بهادری ادامه داد: تا الان نزدیک به ۲۲ هزار ثبت نامی داشته ایم که بیش از سه هزار مورد تایید نهایی قرار گرفته است و نزدیک به ۱۸۰۰ نفر چهل میلیون را پرداخت  که پروژه آنها شروع شده است.

وی تاکید کرد: مردم همت کنند و به موقع مدارکشان را تحویل دهند و در نهایت اولین قسط را پرداخت کنند که ما بتوانیم کار را شروع کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها