کد خبر: 530062
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۲:۵۸
| |

روز دوشنبه در گناباد عزای عمومی اعلام شد

فرماندار گناباد به دنبال درگذشت محمد مدنی (ناشرالاسلام گنابادی) از علمای شاخص جنوب خراسان رضوی روز دوشنبه در این شهرستان را عزای عمومی اعلام کرد.

روز دوشنبه در گناباد عزای عمومی اعلام شد
کد خبر: 530062
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۲:۵۸

رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی تشییع و بزرگداشت مدنی افزود: آن مرحوم از استوانه های انقلابیگری و از پشتوانه های نهضت انقلاب اسلامی در این منطقه بود و مجاهدتها و اقدامات شاخصی در دوران انقلاب انجام داد.

به گزارش ایرنا، وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت بخشهای مختلف برای برگزاری باشکوه آیین تشییع مرحوم مدنی ادامه داد:مردم این شهرستان به خاطر اقدامات فرهنگی و مجاهدت های آن مرحوم  ارادت خاصی به وی دارند. 

فرماندار گناباد گفت: خبر درگذشت حجت الاسلام والسلمین مدنی به مسوولان استانی و دفتر مقام معظم رهبری نیز اطلاع رسانی شده است.

نصیری افزود: پیکر آن مرحوم روز دوشنبه از مصلای امام خمینی (ره) به سمت حسینیه قدیمی گناباد تشییع و طبق وصیت نامه آن مرحوم پیکر وی در حسینیه گناباد خاکسپاری می شود.

حاج شیخ محمد مدنی معروف به "ناشرالاسلام گنابادی" از روحانیون برجسته جنوب خراسان رضوی امروز ۱۲ دی ماه در سن ۹۰ سالگی به علت بیماری در گناباد دارفانی را وداع گفت.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها