کد خبر: 529998
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۲:۱۸
| |

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش:

ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان ضرورت دارد

وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، خواستار توجه به مسائل کودک شد و گفت: مسائل کودکان را باید از زاویه دید خود کودکان ببینیم.

ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان ضرورت دارد
کد خبر: 529998
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۲:۱۸

نشست هم‌اندیشی «خانواده و فضای مجازی» با حضور  یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت همراه و ثابت، سکو‌های توزیع محتوا، فعالان و تولیدکنندگان خدمات و محتوا در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در این نشست با اشاره به ضرورت ایمن سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان، تأکید کرد: اگر ایمن‌سازی فضای مجازی برای خانواده‌ها و کودکان تنها محدود به نگاه تجاری باشد می‌تواند آثار مخربی به دنبال داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تنها در صورتی که فعالان این حوزه، فضای مجازی را به مثابه یک ساحت تربیتی در نظر بگیرند؛ آثار تربیتی آن می‌تواند جامعه‌ای را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: اگر بخواهیم از فضای مجازی برای ایجاد جامعه‌ای سالم، بهره ببریم باید اقدامات این حوزه را از اقدامات صِرف تجاری و اقتصادی به سمت اقداماتی از جنس مسؤولیت اجتماعی ببریم تا به هدف مطلوب بررسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها