کد خبر: 529663
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۶:۵۰:۱۰
| |

نیک بین، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

حماسه ۹ دی تجلی حضور مردم در مقابل مسئولان غرب زده است

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی تجلی حضور مردم در مقابل مسئولان غرب زده است.

حماسه ۹ دی تجلی حضور مردم در مقابل مسئولان غرب زده است
کد خبر: 529663
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۶:۵۰:۱۰

جواد نیک بین رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در جمع پرشور مردم کوهسرخ در مصلی نماز جمعه این شهرستان، حماسه ۹ دی روز بصیرت و تجلی حضور مردم در مقابل مسئولان غرب زده و دشمنان داخلی و خارجی دانست و اظهار کرد: فتنه ۸۸ یکی از موهبت های بزرگ خدا برای ملت ایران بود تا مردم منافق را از خادم بشناسند و شناختند.

​به گزارش فارس، وی افزود: حماسه ۹ دی روزی است که باید بازخوانی، خواندن جدیدی از اتفاقات گذشته برای چراغ آینده خود داشته باشیم.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب امروزه زنده است و زنده تر خواهد شد و این نویدهایی است که بزرگان انقلاب داده اند.

وی تاکید کرد: انقلاب زنده است؛ نه تنها به خاطر آدم های بزرگی که دارد، بلکه به خاطر مردم عظیمی است که دارد.

نیک بین افزود: امروز همه دشمنان بسیج شده اند که انقلاب اسلامی ایران را زمین بزنند، اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند. ایران امروز در کشورهای دیگر به عنوان مرکز آزادمردان جهان اعتبار دارد.

وی در ادامه گفت: فتنه ۸۸ یکی از موهبت های بزرگ خدا برای ملت ایران بود تا مردم منافق را از خادم بشناسند و شناختند. مردم در حماسه ۹ دی صف خود از صف برخی از مسئولان خائن که سال ها آنها را خادم می خواندند جدا کردند. مسئولان بی بصیرت و بی کفایت انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند، ولی مردم در مقابل این مسئولان بی بصیرت و بی کفایت ایستادند. تشخیص درست ملت بزرگ ایران در جداسازی صف انقلابیون از غیر انقلابیون یکی از ویژگی های اصلی حماسه ۹ دی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها