کد خبر: 529229
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۸:۳۶:۰۰
| |

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی:

پشتیبانی از ماموریت های مرزبانی از اولویت های انتظامی کشور است

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به لزوم ارتقاء توان رزمی و دفاعی مرزبانان، پشتیبانی از ماموریت های مرزبانی را از اولویت های مهم انتظامی کشور دانست.

پشتیبانی از ماموریت های مرزبانی از اولویت های انتظامی کشور است
کد خبر: 529229
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۸:۳۶:۰۰

سردار "محمد شرفی" امروز سه شنبه (۷دی ماه) در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از پست های امداد و نجات مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد با فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان کردستان دیداری داشته باشیم.

وی افزود: بحمدلله آنچه که مسلم است مرزبانان با روحیه سلحشوری و آمادگی مطلوب از پس ماموریت های سخت برآمده و در هر شرایطی، آمادگی دفاع از حدود و ثغور کشور را دارند.

سردار شرفی توجه ویژه به ماموریت های مرزبانی را از اولویت های انتظامی کشور عنوان و تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های انتظامی و مرزبانی، بحث سلامت جسمانی کارکنان است که در این راستا مسئولان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی و امدادی مطلوب به کار خواهند گرفت.

این مقام عالی انتظامی کشور بیان داشت: در گذشته مناطق مرزی استان جولانگاه گروهای ضد انقلاب بود ولی مردم منطقه در کنار نیروهای مسلح با گروههای ضد انقلاب مبارزه کرده و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی عنوان داشت: امروز مرزنشینان و مرزبانان برادرانه در کنار هم امنیت مناطق مرزی را تامین می کنند و می طلبد مسئولان در بحث آبادانی و توسعه این مناطق تلاش کنند.

وی افزود: حفظ سلامتی همرزمانمان از وظایف انتظامی کشور و متولیان امر در حوزه سلامت است و ساخت پست امدادی در نقطه صفر مرزی اقدامی در راستای حفظ سلامت مرزنشینان مناطق مرزی و مرزبانان عزیز می باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با افتتاح این ساختمان که به منزله مرکز بهداشت مردم این منطقه می باشد، مردم روستا های مرزی می توانند از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند شوند.

گفتنی است، پست های امداد و نجات در مناطق مرزی "دره نخی" مریوان و "بسطام" در مدت 70 روز عملیات ساخت آن به پایان رسید که با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور و معاون هماهنگ کننده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از پست های امداد و نجات در مرز مریوان و بسطام آیین افتتاح و بهره برداری از دو پست امداد و نجات مرزبانی استان با حضور سردار "محمد شرفی" جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی، سردار "اسداللهی "معاون هماهنگ  کننده مرزبانی و سردار "حسینی" معاون بهداری کل انتظامی کشور، سردار "آزادی"فرمانده انتظامی و سرهنگ "سپهری"مرزبانی کردستان و جمعی از مرزنشینان در منطقه مرزی"دره نخی" مریوان و "بسطام"سقز برگزار شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها