کد خبر: 528778
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۷:۱۳:۴۶
| |

دیرباز، نماینده مجلس خبرگان:

جهاد دانشگاهی باید شدیداً مورد حمایت حاکمیت باشد

​نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی باید شدیداً مورد حمایت حاکمیت باشد.

جهاد دانشگاهی باید شدیداً مورد حمایت حاکمیت باشد
کد خبر: 528778
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۷:۱۳:۴۶

عسگر دیرباز نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و رئیس کنونی دانشگاه قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه «این نمایشگاه با شور و نشاط و نظم بسیار خوبی برگزار شده است و من از این نمایشگاه بهره مند شدم»، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی که مورد انقلاب اسلامی است تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ این نهاد که به تدریج به عرصه‌های مختلف علمی فناوری فرهنگی و قرآنی ورود پیدا کرده، گام‌های خوبی برداشته است و ان شاءالله در آینده نیز جزو نهادهای تاثیرگذار کشور باشد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است، همچنان روحیه انقلابی و جهادی در آن حفظ شده است و باید بیشتر نیز تقویت شود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید از سمت مسئولان مورد حمایت قرار بگیرد، گفت: جهاد دانشگاهی یک بخش غیر دولتی است و با توجه به این که باری را از دوش جامعه بر می دارد، باید شدیداً مورد حمایت حاکمیت باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها