امین حسین رحیمی،وزیر دادگستری:

تهران یک چهارم پرونده‌های کشور را به خود اختصاص داده است

وزیر دادگستری در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تهران یک چهارم پرونده‌های کشور را به خود اختصاص داده و این تنها بخشی از گستردگی کار را نشان می‌دهد و دیگر مسائل موجود در پایتخت نیز از سختی‌های خدمت در این عرصه است.

تهران یک چهارم پرونده‌های کشور را به خود اختصاص داده است
کد خبر: 528698
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۷:۰۲

 وزیر دادگستری امروز با حضور در مجتمع حضرت امام خمینی (ره) با رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این دیدار گفت: با ابلاغ برنامه عملیاتی تلاش داریم تا در گام اول اطاله دادرسی را کاهش دهیم.

علی القاصی مهر عنوان کرد: گستردگی و پیچیدگی کار در استان تهران نیازمند خدمت مضاعف توسط مدیران دادگستری استان و همچنین حمایت همه جانبه مسئولین است.

القاصی مهر با اشاره به کمبود‌های قابل توجه که بر اساس گزارش‌ها و بازدید‌های میدانی احصا شده است گفت: تامین کادر قضایی و نیروی انسانی اداری از مهمترین اقدام‌هایی است که در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط همکاران قضایی و اداری در شعب صورت می‌گیرد، تامین نیروی انسانی برای کاهش حجم و تسریع در رسیدگی‌ها ضروری است.

تهران یک چهارم پرونده‌های کشور را به خود اختصاص داده است

وزیر دادگستری نیز در این دیدار با تبریک انتصاب علی القاصی مهر به عنوان رئیس کل دادگستری استان تهران، نوع و حجم کار در تهران را غیر قابل مقایسه با سایر استان‌ها عنوان کرد.

امین حسین رحیمی گفت: تهران یک چهارم پرونده‌های کشور را به خود اختصاص داده و این تنها بخشی از گستردگی کار را نشان می‌دهد و دیگر مسائل موجود در پایتخت نیز از سختی‌های خدمت در این عرصه است.

وزیر دادگستری ابلاغ برنامه عملیاتی، دیدار‌های میدانی با مراجع عالی قضایی استان از جمله نشست با قضات تجدید نظر در مدت کوتاهی پس از انتصاب را بیانگر عزم جدی القاصی مهر برای حرکت در مسیر تحول توصیف کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها