کد خبر: 528671
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۱:۰۲:۳۲
| |

ناصر امانی،عضو شورای شهر:

حادثه در تهران به گرایش سیاسی مدیران نگاه نمی کند

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که حادثه به گرایش سیاسی مدیران نگاه نمی کند و اگر تدبیر نکنیم هر لحظه رخ می دهد.

حادثه در تهران به گرایش سیاسی مدیران نگاه نمی کند
کد خبر: 528671
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۱:۰۲:۳۲

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهر تهران ناپایداری و ناایمن بودن است، گفت: حادثه کلینیک سینا و پلاسکو نشان داد که حادثه به گرایش سیاسی مدیران شهری نگاه نمی کند و اگر تدبیر نکنیم در همه حالات رخ می دهد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حادثه مترو و بازار گل نشان داد که تهران هر لحظه آبستن حوادث تاسف بار است، ادامه داد: وقتی حادثه ای رخ می دهد چند روز همه درگیر می شوند و بعد به فراموشی سپرده می شود و ظاهرا قرار است ساختمانهای ناایمن بعد از حریق و فروریختن پلمب شوند و اراده ای برای پلمب قبل از حادثه نیست و این در حالی است که براساس قانون، شهرداری می تواند در صورت نادیده گرفتن اخطارهایش ملک ناایمن را پلمب کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه درگیر یک دور باطل شده ایم، گفت: براساس قانون شهرداری ها، شهرداری می تواند با مسوولان اجرایی در زمینه های مختلف همکاری کند؛ اما حالا دولت وظایف خود را در حوزه های آلودگی هوا ،آسیب اجتماعی و بحران به شهرداری داده و باید از بذل و بخشش دولت تشکر کنیم که خود را راحت کرده و این سه مسئله که کلاف سردرگم است را به دوش ما گذاشته است.

وی با بیان اینکه این واگذاری براساس چه پروتکلی بوده و آیا اختیارات و اعتبارات واگذار شده یا نه؟ گفت: اگر می خواهند مدیریت یکپارچه را اجرا کنیم نیاز به قانون در مجلس دارد.

چمران در واکنش به این تذکر گفت: در زمان قالیباف مدیریت بحران در تهران برعهده شهردار بود و در مورد آلودگی هوا و آسیبهای اجتماعی من حکمی ندیدم و اگر اختیاری داده باشند باید با ملزوماتش باشد و گرنه فایده ای ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها