کد خبر: 528427
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۰۸:۴۷:۲۵
| |

دو انتصاب در وزارت بهداشت:

مشاور در امور زنان وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی جداگانه دکتر مونا زینالو و مهندس رضا محمودی لموکی را به ترتیب به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و مشاور وزیر در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت های مردمی منصوب کرد.

مشاور در امور زنان وزارت بهداشت منصوب شد
کد خبر: 528427
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ۰۸:۴۷:۲۵

در حکم بهرام عین اللهی خطاب زینالو آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.

به گزارش وبدا، وی افزود:‌ در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده سرکارعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «مشاور اینجانب در امور زنان» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

عین اللهی تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

زینالو در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران عضویت دارد.

همچنین در حکم عین اللهی خطاب به مهندس رضا محمودی لموکی تصریح کرد:‌ خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.

وی افزود: در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور اینجانب در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت های مردمی" منصوب می‌ شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها