کد خبر: 528348
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۶:۰۵:۲۲
| |

دومین مانور سراسری خانه‌های هلال احمر در یزد اجرا می‌شود

یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالگرد زلزله بم در خانه های هلال استان خبر داد.

دومین مانور سراسری خانه‌های هلال احمر در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 528348
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۶:۰۵:۲۲

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال (تمرین پناه گیری در زلزله) با شعار ایران آماده خبر داد.

به گزارش مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به دستورالعمل اجرایی سراسری خانه های هلال افزود: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله و ایجاد فرهنگ ایمنی از اهداف این مانور به شمار می رود.

حرازی زاده با اشاره به نحوه اجرای مانور مذکور بیان کرد: تمرین پناهگیری و ایمنی، شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج از محل (تخلیه و رفتن به فضای باز) از برنامه های این مانور است.

وی تاکید کرد: شروع مانور با به صدا در آمدن آژیر آغاز و زمان آن نیز از قبل به اهالی محل اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ این مانور در روز یکشنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۰ به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالگرد زلزله بم در خانه های هلال استان یزد با حضور اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها