کد خبر: 528108
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۸:۱۰:۳۹
| |

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حضور شهدای دیگر استان‌ها در خوزستان نشان دهنده آن است که جوانان کشور از نخستین روزهای جنگ اتحاد داشتند و همه کشور درگیر بود.

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند
کد خبر: 528108
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۸:۱۰:۳۹

رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم کربلای هویزه گفت: ۱۶ دی، روزی است که شهدای کربلای هویزه همچون شهید علم الهدی و دیگر جوانان شهیدی که در همان روزهای اول حمله دشمن بعثی به کشور صورت گرفت، مقابل دشمن ایستادند.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه عمده این جوانان «دانشجو» یا «طلبه» بودند، افزود: این جوانان کشور که ۷۲ نفر بودند که مزارشان در محل شهدای هویزه قرار دارد از استان‌های مختلف کشور هستند که این امر نشان دهنده همبستگی و اتحاد جوانان از نخستین روزهای جنگ تحمیلی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: این اتحاد و همبستگی جوانان کشور این پیام را دارد که همه کشور درگیر جنگ شده و مردم و جوانان خوزستانی تنها نیستند بلکه همه جوانان کشور آمدند و در برابر دشمن مقاومت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در راستای تکریم این شهدا امروز جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده تا یک برنامه در ۱۶ دی ماه سال جاری در محل مقبره این شهیدان برگزار شود و خانواده‌های این شهدا نیز حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها