کد خبر: 527082
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۰۷:۴۸:۴۳
| |

تصادف زنجیره ای یک اتوبوس و چهار خودرو در کاشان 9 مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد و واژگونی چهار خودرو و یک اتوبوس در آزادراه قم به کاشان 9 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره ای یک اتوبوس و چهار خودرو در کاشان 9 مصدوم داشت
کد خبر: 527082
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۰۷:۴۸:۴۳

اعتمادآنلاین| حسین ریاحی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت 23 و 13 دقیقه شب گذشته (سه‌شنبه) در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان، واژگونی یک دستگاه کامیون و یک خودرو پژو پارس و برخورد دو خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قم به سمت کاشان گزارش شد.

به گزارش ایرنا،وی ادامه داد: پس از این گزارش، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به سرعت به محل حادثه در نزدیکی عوارضی کاشان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس 115 کاشان پس از امدادرسانی اولیه در محل، هشت مصدوم این حادثه را که سه نفر آنان بدحال بودند، برای درمان تکمیلی به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل کردند و یک نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.

به گفته وی، علت و چگونگی دقیق این حادثه از سوی عوامل پلیس در حال بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای 48 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه موتورلانس است.

این مرکز هشت پایگاه شهری و 11 پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و 2 پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که 2 مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 364 هزار نفر در فاصله حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و حدود 215 کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها