تأکید کمیسیون اجتماعی مجلس و بسیج بر همکاری برای مبارزه با مواد مخدر

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ اعضای کمیسیون اجتماعی و معاون اجتماعی بسیج بر همکاری دو طرف برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه بحث مواد مخدر تأکید کردند.

تأکید کمیسیون اجتماعی مجلس و بسیج بر همکاری برای مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 527042
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۹:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز معان اجتماعی سازمان بسیج در کمیسیون‌ حاضر شد و گزارشی از برنامه‌ها و اهداف معاونت اجتماعی بسیج به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این جلسه طرفین بر همکاری و تعامل بیشتر برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر تأکید کردند که البته فعالیت بسیج در تقابل و به معنای ورود به حوزه کاری دستگاه اجرایی نیست بلکه کار بسیج الگوسازی در حوزه‌های مختلف است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر با یک جامعه هدف 12 میلیون نفری مواجه‌ایم که البته این به این معنا نیست که این 12 میلیون همگی دارای اعتیاد هستند بلکه این جمعیت در برگیرنده‌ خانواده‌ها آنها است که از این آسیب و تبعات آن متضرر می‌شوند را نیز در برمی‌گیرد.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه رئیس سازمان بهزیستی با حضور در کمیسیون گزارشی را از برنامه‌ها و مشکلات این سازمان ارائه کرد و خواستار همکاری کمیسیون برای کمک به توانمندسازی مستمری‌بگیران این سازمان و همچنین ایجاد اشتغال برای معلولین شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها