کد خبر: 526335
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۱۸:۲۰
| |

 شبیب جویجری،نماینده مجلس پاسخ داد:

دلیل وقفه در اجرای لایحه رتبه بندی معلمان چیست؟

نظام تعلیم و تربیت سنگ بنای یک جامعه است و بررسی ها نشان داده هر جامعه ای که معضلات پیش روی آموزش و پرورش را برطرف کرده، در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

دلیل وقفه در اجرای لایحه رتبه بندی معلمان چیست؟
کد خبر: 526335
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۲:۱۸:۲۰

اعتمادآنلاین| شبیب جویجری امشب در جمعی از فرهنگیان و اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان استان خوزستان گفت: مطالبات فرهنگیان در بخش های فرهنگی، صنفی و سیاسی مطالبات به حقی است که باید در مجلس مورد پیگیری جدی قرار بگیرد.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه اصل لایحه رتبه بندی در مجلس پذیرفته شده است، اضافه کرد: بیشتر موارد لایحه رتبه بندی تصویب شده است اما به دلیل مشکلات مالی دولت، اجرای آن با وقفه روبه رو شده است.

جویجری تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تمامی خلاهای قانونی که برای احقاق حقوق فرهنگیان وجود دارد را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان از ارکان موج‌ ساز در یک جامعه هستند، گفت: نظام تعلیم و تربیت سنگ بنای یک جامعه است و بررسی ها نشان داده هر جامعه ای که معضلات پیش روی آموزش و پرورش را برطرف کرده، در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون افزود: نرخ بالای بیکاری ناشی از کم سوادی از شواهدی است که نشان می دهد ما قادر نبودیم مشکلات نظام آموزشی را مرتفع سازیم و باید سعی کنیم با اولویت بخشی به نظام آموزشی، تعلیم و تربیت را باید به عنوان اولویت اول در کشور مورد توجه قرار دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها