کد خبر: 525652
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۴:۰۱
| |

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

وضعیت گرمخانه‌های تهران مناسب نیست/کاهش کف‌خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر وضعیت گرمخانه‌های تهران برای پذیرش و اسکان هما کارتن خوابها مناسب نیست. 

وضعیت گرمخانه‌های تهران مناسب نیست/کاهش کف‌خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل
کد خبر: 525652
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۹:۱۴:۰۱

اعتمادآنلاین| محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اظهار کرد: برای اسکان و استقرار افراد کارتن خواب و بیخانمان، همه امکانات و مجموعه‌های خود را در شهرداری تهران فعال کرده و پای کار آورده‌ایم.

به گزارش دانشجو،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: به غیر از اتوبوسهای ضروری شهرداری که در اماکن پرخطر مستقر می‌شوند، در صورت نیاز برای اسکان کارتن‌ خوابها از سوله‌های فعلی مدیریت بحران هم استفاده خواهیم کرد و مجوز مورد نیاز برای اینکار را از شهردار تهران دریافت کرده‌ایم.

توکلی زاده همچنین اضافه کرد: تا کنون به همه تماسهای مردمی با سامانه 137 پاسخ داده ایم و همه کارتن‌‌خوابها و بیخانمان‌های شناسایی شده را از سطح شهر تهران جمع آوری کرده و نیازی به استفاده از سوله‌های مدیریت بحران نبوده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت گرمخانه‌های تهران برای پذیرش و اسکان همه کارتن خوابها مناسب نیست اما تعداد کف خواب‌های کارتن خواب در این مجموعه‌ها نسبت به سالهای قبل کمتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها