کد خبر: 523156
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

فرماندار شهرستان پاکدشت خبر داد

فعالیت بیش از 3500 واحد صنعتی و ایجاد بیش از 4000 شغل در شهرستان پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ایجاد چهار هزار و 990 شغل در هشت ماهه ابتدایی سال جاری در شهرستان پاکدشت از کسب رتبه نخست تعهد اشتغالزایی در استان تهران توسط این شهرستان خبر داد.

فعالیت بیش از 3500 واحد صنعتی و ایجاد بیش از 4000 شغل در شهرستان پاکدشت
کد خبر: 523156
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی یوسفی جمارانی در تشریح تحقق 145 درصدی اشتغالزایی در سال جاری در سطح شهرستان پاکدشت گفت: این شهرستان با ایجاد چهار هزار و 990 شغل، رتبه اول تعهد اشتغالزایی در هشت ماهه ابتدایی استان تهران را به خود اختصاص داد. با ایجاد این میزان اشتغال از مجموع سه هزار و 437 مورد تعهد شهرستان، بر اساس سامانه رصد، پاکدشت رتبه اول اشتغال بین شهرستان‌های استان تهران را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا،وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزان اشتغال در حوزه‌های مختلف شهرستان پاکدشت به بیش از 160 درصد از تعهد ارائه شده می رسد.

وی ادامه داد: جلسات ستاد تسهیل به صورت مستمر و هفتگی در محل واحدهای صنعتی برگزار و با راه‌اندازی کلینیک صنعت، مسائل و مشکلات صنعتگران با استفاده از ظرفیت‌های خارج از دولت و ارتباط بین صنعت و دانشگاه بر مبنای کار کارشناسی و نیازسنجی حل می شود.

جمارانی تاکید کرد: سال گذشته با همیاری و هم افزایی مسئولان، از مجموع یکهزار و 523 اشتغال تعهد شده، این شهرستان با ایجاد 2 هزار و 990 فرصت‌ شغلی، بیش از تعهد خود، ظرفیت و فرصت شغلی ایجاد و در استان تهران و سامانه رصد رتبه ممتاز را کسب کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به استقرار بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در پاکدشت گفت: این شهرستان با بیش از 3500 واحد صنعتی فعال در سه شهرک صنعتی مصوب دولتی، یک شهرک صنعتی خصوصی و چهار لکه یا منطقه صنعتی 20 درصد اشتغال صنعتی شهرستان‌های استان تهران را در خود جای داده است.

جمارانی با اشاره به این‌که 80 درصد گردش مالی شهرستان در حوزه صنعت شکل می‌گیرد، افزود: به دلیل کیفیت بالای تولید، اغلب محصولات تولید شده در این شهرستان به بیش از 60 کشور صادر می‌شود.

وی ادامه داد: با حرکت در مسیر تحقق سند چشم انداز 1404 در نظر داریم با استفاده از ابتکارها و راهکارهای جدید به عنوان یک عامل موثر در پیشرفت، اقتصاد شهرستان را از 20 درصد کنونی دست کم تا 40 درصد کل استان ارتقاء دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها