کد خبر: 522669
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۴:۵۳:۴۳
| |

کارگاه تولید داروهای گیاهی غیربهداشتی در قم پلمب شد

روابط عمومی سازمان صمت قم اعلام کرد: یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته داروهای گیاهی غیربهداشتی و مواد شوینده تقلبی در قم شناسایی و پلمب شد.

کارگاه تولید داروهای گیاهی غیربهداشتی در قم پلمب شد
کد خبر: 522669
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۴:۵۳:۴۳

اعتمادآنلاین| پیرو گزارش‌های مردمی از یک کارگاه غیرمجاز که مبادرت به تولید و بسته‌بندی داروهای گیاهی غیربهداشتی و مواد شوینده بهداشتی تقلبی با عنوان یک شرکت معروف می‌کرد، اقدام‌های لازم در خصوص شناسایی این محل صورت گرفت.

به گزارش ایرنا،گزارش می‌افزاید: با حضور رئیس شعبه دوم بدوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت مشترک به همراه کارشناسان مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مکان مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از این کارگاه مقادیر قابل توجه داروی گیاهی، مواد غذایی و مواد شوینده بهداشتی تقلبی که محتویات این کشفیات در محیطی کاملا آلوده و غیربهداشتی و از مواد اولیه نامرغوب و تقلبی پُر شده بودند، کشف و توقیف شد.

گزارش حاکیست: با تشکیل پرونده مراتب جهت رسیدگی به شعب ویژه رسیدگی به امور تخلف‌های بهداشت، دارو و درمان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

در ادامه همچنین خاطرنشان شده است: اقلام مکشوفه در محل کارگاه پس از پلمب تا تعیین تکلیف نهایی از سوی شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی قم، به امانت سپرده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها