کد خبر: 521683
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ۰۹:۲۶:۰۶
| |

رئیس پلیس راهور پایتخت:

دوربین های ثبت تخلف تهران دارای نواقصی است/ نگرانی از بازگشایی مدارس و تشدید ترافیک/ لزوم بازنگری در ساعات کاری برای کاهش ترافیک پایتخت

سردار حمیدی با اشاره به وضعیت ترافیک خیابان های تهران گفت: مراکز آموزشی هنوز باز نشده و اگر باز شود مشکلات ترافیکی بیشتر خواهد شد. اگر مدارس به صورت جدی باز شوند باید هم ناوگان حمل و نقل ریلی آمادگی لازم داشته باشد و هم اینکه ساعات طرح ترافیک متناسب شود تا سفرهای غیرضروری کاهش پیدا کند.

دوربین های ثبت تخلف تهران دارای نواقصی است/ نگرانی از بازگشایی مدارس و تشدید ترافیک/ لزوم بازنگری در ساعات کاری برای کاهش ترافیک پایتخت
کد خبر: 521683
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ۰۹:۲۶:۰۶

اعتمادآنلاین| سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص خرابی برخی دوربین های کنترل سرعت که چندی پیش مورد بحث قرار گرفته بود به خبرنگار برنا گفت: سردار هادیانفر در این خصوص به موارد کشوری اشاره کردند و ایشان باید در این خصوص صحبت کنند.

به گزارش برنا،او در خصوص وضعیت دوربین های ثبت تخلف در پایتخت افزود: وضعیت تهران بهتر از وضعیت کشوری نیست. نواقصی دوربین ها دارد که کارکردشان کاهش پیدا می کند.

سردار حمیدی تاکید کرد: تقاطع و چراغ ها مشکلاتی دارند و مردم نارضایتی هایی دارند که مربوط به تعمیر و نگهداری ها است. خیلی فضاها نیاز به توسعه دارد که توسعه اتفاق نیفتاده است. همه این ها را باید در نظر گرفت.

او در خصوص وضعیت ترافیک تهران افزود: چه توقعی دارید وقتی ناوگان حمل و نقل عمومی یک سوم فعالیت می کند؟ افراد به جای خودروهای شخصی باید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا زمانی که حمل و نقل عمومی توسعه پیدا نکند همین مشکلات را خواهیم داشت.


رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: مراکز آموزشی هنوز باز نشده و اگر باز شود مشکلات ترافیکی بیشتر خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: یکی از بحث تمهیدات افزایش ساعات طرح ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است. جا به جایی ساعات ادارات هم می تواند در کوتاه مدت انجام داد و در مورد همه این ها بحث های کارشناسی صورت می گیرد.


او اظهار کرد: اگر مدارس به صورت جدی باز شوند باید هم ناوگان حمل و نقل ریلی آمادگی لازم داشته باشد و هم اینکه ساعات طرح ترافیک متناسب شود تا سفرهای غیرضروری کاهش پیدا کند.

سردار حمیدی با بیان اینکه باید ساعت حضور کارکنان در سازمان های مختلف به گونه ای طراحی شود که همه به طور همزمان فعالیت نکنند، گفت: ساعت طرح ترافیک باید بیشتر شود و قبل کرونا همین گونه بود. ما همچنان ساعت طرح ترافیکمان به قبل کرونا برنگشته است و هم جریان ترافیک به شدت قبل کرونا است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها