کد خبر: 521000
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۳:۰۰
| |

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت اندیشکده‌های محلی و کشوری در تصمیمات مجلس

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهرها بر استفاده از ظرفیت همه اندیشکده‌های محلی و کشوری در تصمیم‌گیری‌های مجلس تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت اندیشکده‌های محلی و کشوری در تصمیمات مجلس
کد خبر: 521000
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۶:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بابک نگاهداری روز چهارشنبه در دیدار روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهرها، با بیان اینکه اخلاق‌مداری و مسوولیت پذیری از ابتدایی‌ترین الزامات کار پژوهشی است، گفت: یکی از مهمترین وجوه فعالیت‌های پژوهشی اولویت‌دهی به امر نظارت نسبت به قانونگذاری است.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: مراکز پژوهشی باید زنجیره ماموریت خود را کامل ببینند؛ به این معنا که نظارت و پیگیری دقیقی از مرحله مساله‌یابی تا تعیین اولویت‌های کاری و در نهایت به نتیجه رسیدن کار داشته باشند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های مراکز پژوهشی محلی و همکاری بیشتر این مراکز با مرکز پژوهش‌های مجلس برای پیشبرد اهداف کلان پژوهشی کشور شد و تصریح کرد: رتبه‌بندی اندیشکده‌ها در مرکز پژوهش‌های مجلس برای همکاری بیشتر پژوهشی در دستور کار است.

در این نشست، روسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی کلانشهرها به بیان دیدگاه‌های خود در موضوعات مرتبط با فعالیت‌های مرکز پژوهش‌های مجلس پرداختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها