فرمانده ستاد کرونای تهران:

به افراد ناتوان در منزل خودشان واکسن می‌زنیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اعزام واحدهای سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران خبر داد.

به افراد ناتوان در منزل خودشان واکسن می‌زنیم
کد خبر: 516113
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۲:۴۱

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون زمینه دسترسی آسان شهروندان به واکسن فراهم شده اما برخی افراد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش مهر وی با عنوان این مطلب که از جمعیت 14 میلیون و 200 هزار نفری استان تهران تقریباً حدود 70 درصد آنان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: روزانه حدود 70 درصد مراجعان به مراکز ما دوز اول و 30 درصد نیز دوز دوم را دریافت می‌کنند.

زالی از راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان در تهران خبر داد و گفت: افراد ناتوان که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند می‌توانند به سامانه vaccine.sbmu.ac.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: واحدهای سیار بر اساس زمان بندی به درب منزل این افراد برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

زالی افزود: افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی، نداشتن همراه و…، نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند پس از ثبت اطلاعات در سامانه، پیامکی را دریافت خواهند کرد و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر واحدهای سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها