کد خبر: 515295
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۸:۴۶:۵۵
| |

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

سیاست دولت، بازگشایی آرام مدارس از نیمه دوم آبان است

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سیاست دولت مبنی بر بازگشایی آرام مدارس است، گفت: به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، در نیمه دوم آبان ماه بازگشایی تدریجی با تأیید وزارت بهداشت خواهیم داشت.

سیاست دولت، بازگشایی آرام مدارس از نیمه دوم آبان است
کد خبر: 515295
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۸:۴۶:۵۵

اعتمادآنلاین| عبدالرضا فولادوند در آئین آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401 ضمن گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: 36 هزار دانش آموز و 5 هزار فرهنگی شهید در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: برای دومین بار زنگ سال تحصیلی در زیست بوم جدید به صدا درآمد. ستاد مهر از اواخر بهمن ماه 1399تشکیل شد و در کارگروه‌های هفت گانه برای چنین روزی تلاش کردند. 18 هزار نفر در حدود 9 ماه زحمت کشیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در شهر تهران تصریح کرد: ما در شهر تهران، 1 میلیون 200 هزار دانش آموز و 40 هزار کلاس درس داریم. همچنین با کمبود 12 هزار نیرو مواجه هستیم. ثبت نام‌ها در تهران از 3 ماهه گذشته شروع شد و در رتبه نخست قرار گرفت. تا به اینجای کار 12 میلیون جلد کتاب بین دانش آموزان تولید شده است.

وی افزود: تهران همچنین از نظر کلاس بندی، رتبه اول را داشت. در سال جدید در این شهر، 60 آموزشگاه در قالب 300 کلاس افتتاح کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد شروع سال تحصیلی گفت: سیاست دولت مبنی بر بازگشایی آرام مدارس است. به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، از نیمه دوم آبان، ماه بازگشایی تدریجی و آرام و البته با تأیید وزارت بهداشت را خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در ایام پساکرونا کمبودها و کاستی‌های این دو سال را جبران کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها