کد خبر: 512744
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۱:۴۴:۲۵
| |

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت:

زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون 24ساعته در استان‌ها فراهم شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون گسترده 24 ساعته در سراسر استان‌ها محیا شود.

زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون 24ساعته در استان‌ها فراهم شود
کد خبر: 512744
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۱:۴۴:۲۵

اعتمادآنلاین| بهرام عین اللهی شامگاه گذشته در حاشیه سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در کشورمان و مرگ و میر تعداد قابل توجهی از هموطنان، تنها راه حل نجات از وضعیت فعلی واکسیناسیون با سرعت بالا در کشور است.

به گزارش فارس، وی افزود: از امروز ورود محموله‌های قابل توجه واکسن به کشور آغاز شده و تا آخر هفته آینده، 19 میلیون دُز و تا پایان ماه‌جاری 40 میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجم واکسن‌های ارسالی به هر استان را بر اساس میزان واکسیناسیون دانست و تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون گسترده 24 ساعته در سراسر استان‌ها محیا شود.

عین اللهی ادامه داد: در حوزه واکسیناسیون و تسریع روند ایمن سازی کل کشور در کنار ورود حجم بالای انواع واکسن‌ها، از عموم مردم تقاضا داریم همانند شرایط خاص دوران دفاع مقدس برای واکسیناسیون هم وارد میدان شده و کمک حال کادر درمان باشند.

وی اذعان کرد: واکسیناسیون فعلی به منزله عدم ابتلا و کنار گذاشتن پروتکل‌ها نیست و تا زمانی‌که حجم بالای مردم واکسینه نشوند باید با تمام جدیت، پروتکل‌ها رعایت شوند.

وی گفت: در دولت سیزدهم، شرط اصلی حفظ سمت مسؤولان، خدمت‌گزاری شبانه روزی و مردمی بودن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها