کد خبر: 509148
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۱۲:۱۶:۰۰
| |

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس:

در تامین برخی از ابتدایی‌ترین امکانات درمان با مشکل مواجه هستیم / نباید نسبت به کرونا سهل‌انگار باشیم

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز در بخشی از نقاط کشور برای تامین امکانات درمانی و تخت های بیمارستانی با مشکل روبرو بوده و حتی در تامین برخی از ابتدایی ترین امکانات درمان نظیر سرم و آمپول موثر بر این بیماری با مشکل مواجه هستیم.

در تامین برخی از ابتدایی‌ترین امکانات درمان با مشکل مواجه هستیم / نباید نسبت به کرونا سهل‌انگار باشیم
کد خبر: 509148
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۱۲:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رحمت الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: متاسفانه امروز کشور درگیر موج سهمگینی از شیوع بیماری کرونا شده است و قدرت سرایت نوع دلتا چندین برابر سویه های قبلی می باشد. فلذا رعایت پروتکل های بهداشتی یک ضرورت به شمار می رود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اکنون روزانه شاهد اعلام آماری مبنی بر درگذشت 400 نفر و حتی بیشتر هستیم و به گفته کارشناسان در صورت ادامه روند موجود این رقم بالاتر نیز خواهد رفت. امروز در بخشی از نقاط کشور برای تامین امکانات درمانی و تخت های بیمارستانی با مشکل روبرو بوده و حتی در تامین برخی از ابتدایی ترین امکانات درمان نظیر سرم و آمپول موثر بر این بیماری با مشکل مواجه هستیم.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به گفته کارشناسان حتی افرادی که واکسن دریافت کردند می توانند به این بیماری مبتلا شده و یا ناقل بیماری شوند. اکنون موثرترین راه کنترل این بیماری کاهش ترددها و به حداقل رساندن اجتماعات است. فقط باید در موارد ضروری از خانه خارج شد. همه باید دست به دست هم داده و پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند. نباید نسبت به این بیماری سهل انگار شد و اجرای پروتکل ها را نادیده گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز لازم است تا همه بخش ها با ستاد ملی کرونا همکاری داشته و هماهنگ با آن گام بردارند. اجرای دستورالعمل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها