محمدتقی نقدعلی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

رئیس مجلس جلوی عوامفریبی رئیس دولت دوازدهم را بگیرد / در اصفهان آّب با تانکر توزیع می‌شود / ما برای مقاومت آماده‌ایم

یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رئیس مجلس جلوی عوامفریبی روحانی را بگیرد، افتتاح پروژه خط لوله‌ای که درصد بالایی از آن باقی مانده جز عوام فریبی و جز اینکه کار نکرده را به عنوان کار انجام شده قلمداد کند، معنای دیگری ندارد.

رئیس مجلس جلوی عوامفریبی رئیس دولت دوازدهم را بگیرد / در اصفهان آّب با تانکر توزیع می‌شود / ما برای مقاومت آماده‌ایم
کد خبر: 505980
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدتقی نقدعلی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مدتی پیش نمایندگان بیانیه‌ای برای حمایت از تولیدات تلویزیونی کودکان و نوجوانان امضا کردند که متأسفانه کمتر اهمیت داده شد، زمانی برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه‌های یک و دو زبان‌زد بود اما امروز برنامه‌های فاخر تولید نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، وی در تذکری دیگر به رییس جمهوری گفت: این روزها شنیده می‌شود آقای رئیس جمهور می‌خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد مقرر افتتاح کند، این تظاهر و ظاهرفریبی برای خط لوله‌ای که هنوز تکمیل نشده چه معنایی می‌دهد. رئیس مجلس جلوی این عوامفریبی را بگیرد، افتتاح پروژه خط لوله‌ای که درصد بالایی از آن باقی مانده جز عوام فریبی و جز اینکه کار نکرده را به عنوان کار انجام شده قلمداد کند، معنای دیگری ندارد.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت آقا بحث مقاومت در تحقیر آمریکا در افغانستان را در این پیام گوشزد کرده‌اند و ما برای مقاومت آماده‌ایم.

نقدعلی همچنین با اشاره به گرانی نان گفت: امروز بحث کمبود آب و قطعی برق در اقصی نقاط کشور شنیده می شود به طوری که حتی اصفهان، آب با تانکر توزیع می‌شود و پشت سد زاینده‌رود 350 میلیون مترمکعب آب داریم. در این شرایط گران کردن نان هیچ معنایی جز شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها