کد خبر: 504743
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۸:۰۱:۰۷
| |

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد:

آغاز عملیات آبرسانی به 17روستای سیستان‌وبلوچستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات آبرسانی به 17روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از 91کیلومتر لوله‌گذاری به همت نیروی زمینی ارتش خبر داد.

آغاز عملیات آبرسانی به 17روستای سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 504743
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۸:۰۱:۰۷

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات آبرسانی به 17روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از 91کیلومتر لوله‌گذاری به همت نیروی زمینی ارتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، روز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی به هیرمند گفت: ما به اذن فرماندهی معظم کل قوا به سیستان که به تعبیر معظم‌له، تنگه احد نظام است، آمده‌ایم و می‌خواهیم از این تنگه مراقبت و به مردم شریف این خطه امداد رسانی کنیم.

وی افزود: در منطقه سیستان علاوه بر بحران کرونا، بحران آب به طور جدی وجود دارد که با همراهی آبفای سیستان و بلوچستان علاوه بر آبرسانی به وسیله تانکرهای نیروی زمینی، کار زیر بنایی و اساسی در خصوص لوله گذاری دائم در حال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآورشد: امروز بیمارستان 60 تختخوابی ارتش، ویژه بیماران کرونایی مجهز به تمام امکانات پزشکی در زاهدان افتتاح می‌شود.

وی از ساخت 2 بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیاء هستند.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها