کد خبر: 504409
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۵:۳۱:۵۹
| |

تکذیب خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از تکذیب خبر آدم ربایی 2 شهروند مریوانی خبر داد و گفت: شهروندان خبرهای موثق را از منابع معتبر دریافت کنند.

تکذیب خبر آدم ربایی دو شهروند مریوانی
کد خبر: 504409
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۵:۳۱:۵۹

اعتمادآنلاین| به گزارش ایلنا، سرهنگ «کامبیز رستم نیا» در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن 2 شهروند مریوانی منتشر شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: مأموران با تلاش بی وقفه و اقدامات میدانی دریافتند این 2 شهروند طی هماهنگی های به عمل آمده قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون اطلاع قبلی با خانواده از محل زندگیشان در شهرستان «مریوان» با گرفتن بلیط اتوبوس به سمت استان «تهران» سفر کردند.

سرهنگ رستم نیا بیان داشت: جست و جو برای پیدایش این 2 شهروند ادامه داشت تا در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر 2 نفر را در سلامت کامل پیدا کردند و تحویل خانواده دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان «مریوان» تصریح کرد: شهروندان به ویژه والدین ضمن ایجاد فضای صمیمی با فرزندان خود، خبرهای درج شده در فضای مجازی را با استفاده از سواد رسانه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و خبرهای موثق را از طریق کانال ها و خبرگزاری های رسمی دریافت و پیگیری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها