مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس با قاطعیت دولت را همراهی خواهد کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با قاطعیت دولت آینده را همراهی خواهد کرد تا کشور به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد و البته این وظیفه ما است؛ ضمنا باید گفته شود که قوای سه گانه انقلابی هستند.

مجلس با قاطعیت دولت را همراهی خواهد کرد
کد خبر: 504323
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۰۵:۵۲

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با قاطعیت دولت را همراهی خواهد کرد تا کشور به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد و البته چنین موضوعی وظیفه ما است.

به گزارش خانه ملت، مرتضی آقاتهرانی به هم افزایی مجلس با دولت آینده برای گره گشایی مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: اولویت اساسی کمیسیون های مجلس حل مشکلات مردم است و حتی کمیسیون فرهنگی که شاید برخی ها بگویند اعضای این کمیسیون فقط تفکرشان فرهنگی است به دنبال باز کردن گره های ایجاد شده در زندگی مردم هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: مباحث اقتصادی و گرفتاری های مردم نظیر مسکن، اشتغال، ازدواج جوانان و حمایت از خانواده در کمیسیون فرهنگی مطرح و مورد بررسی قرار گرفته تا اینکه چرخ اقتصادی فعال و فشار بار از روی دوش مردم برداشته شود.

وی تصریح کرد: ما در برابر مردم شرمنده هستیم و خدا می داند که می خواهیم وضعیت به گونه ای رقم بخورد که دیگر مردم نسبت به همه موضوعات کشور احساس مطلوبی را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با قاطعیت دولت آینده را همراهی خواهد کرد تا کشور به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد و البته این وظیفه ما است؛ ضمنا باید گفته شود که قوای سه گانه انقلابی هستند و امیدوارم که زیر سایه ولایت به بهترین شکل ممکن کار را پیش ببرند تا دشمنان انقلاب اسلامی مایوس شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها