کد خبر: 502715
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

گل علی بابایی، هم‌رزم سردار احمد متوسلیان:

نام ماندگار و کار ماندگار/ هم‌رزم‌های حاج احمد در شورا و شهرداری تهران هیچ تلاشی برای نامگذاری آزادراه به نام او نکردند

یکی از هم رزم‌های سردار متوسلیان گفت: حتی زمانی هم که دوستان همرزم و هم فکر حاج احمد در شورا و شهرداری تهران بر مسند کار بودند نیز برای تحقق این درخواست دوستداران حاج احمد، هیچ اقدامی صورت نگرفت.

نام ماندگار و کار ماندگار/ هم‌رزم‌های حاج احمد در شورا و شهرداری تهران هیچ تلاشی برای نامگذاری آزادراه به نام او نکردند
کد خبر: 502715
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| گل علی بابایی، هم رزم سردار متوسلیان دریادداشتی در خصوص نامگذاری آزادراهی به نام سردار احمد متوسلیان به بیان نکات قابل توجهی پرداخت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، مشروح این یادداشت را در ادامه می‌خوانید.

امروز در خبرها خواندم، آقای محمد جواد حق شناس؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و نامگذارى شورای اسلامى شهر تهران اعلام کرد که آزاد راه فتح در جنوب غرب تهران به نام سردار جاوید نشان "حاج احمد متوسلیان" نامگذاری شده است.


این یعنی پایان یک انتظار و پیگیری 25 ساله. چرا که خود حقیر در جریان بودم که از سال 1375؛ زمانی که بحث برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 36 هزار شهید استان تهران کلید خورد، علنی شدن نام حاج احمد هم به عنوان یکی از فرماندهان عالی و تآثیر گذار در جنگ بلا اشکال تشخیص داده شد.

سپس بحث نامگذاری یکی از بزرگراه های تهران به نام ایشان نیز در دستور کار برنامه های کنگره قرار گرفت. اما به رغم پیگیریهای فراوان گروه های متنوع دانشجویی و رزمندگان تهرانی از شهرداری و سپس شورای شهر تهران، این اقدام میسر نشد.

حتی زمانی هم که دوستان همرزم و هم فکر حاج احمد در شورا و شهرداری تهران بر مسند کار بودند نیز برای تحقق این درخواست دوستداران حاج احمد، هیچ اقدامی صورت نگرفت.

حال که در آخرین روزهای استقرار اعضای محترم پنجمین دوره شورای شهر تهران این تصمیم شایسته صورت گرفته شد، به سهم خود به عنوان عضو کوچکی از شجره طیبه ای که حاج احمد متوسلیان بانی و موسس آن بود؛ یعنی تیپ 27 محمدرسول الله(ص)، مراتب تقدیر و سپاسگذاریم را از شهرداری و اعضای محترم شورای شهر اسلامى شهرتهران اعلام بدارم و آن را به فال نیک می گیرم که در آستانه 14 تیرماه چهلمین سالگرد ربایش این شیر در زنجیر، چنین تصمیم نیکویی گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها