کد خبر: 500663
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۹:۳۲:۰۰
| |

حسین توکلی، فرماندار ویژه شهرستان ری:

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در اشتغال‌زایی تاثیرگذار است / رتبه نخست اشتغال‌زایی در استان تهران توسط شهر ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان در شهرستان ری از اولویت های مهمی است که در اشتغالزایی اثرگذار بوده و در این خصوص ظرفیت های لازم در شهرستان وجود دارد.

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در اشتغال‌زایی تاثیرگذار است / رتبه نخست اشتغال‌زایی در استان تهران توسط شهر ری
کد خبر: 500663
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین توکلی، فرماندار ویژه شهرستان ری در تشریح روند ایجاد اشتغال در شهرستان ری از ابتدای سال تاکنون گفت: در شهرستان ری حرکت در مسیر اجرای شعار سال 1400 که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است در اولویت قرار دارد و همه دستگاه های شهرستان این امر مهم را در دستور کار قرار داده اند. در سال گذشته با همت و پیگیری مجموعه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری، تعهد معین شده برای شهرستان در حوزه اشتغال به میزان 228 درصد محقق شد و امسال نیز تعهد شهرستان ری ایجاد 6688 فرصت شغلی است که از ابتدای سال تلاش برای ایجاد اشتغال آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به سیاست گذاری ها و وجود ظرفیت های صنعتی و تولیدی شهرستان ری، بهره گیری از این ظرفیت ها و همچنین ضرورت ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفت. در سال گذشته جلسات مستمر کارگروه اشتغال شهرستان با 24 دستور کار برگزار شد که 73 مصوبه تایید و 85 درصد مصوبات معادل 62 مصوبه اجرایی شد. تشویق مردم به استفاده از کالای ایرانی می تواند در پویایی تولید و اقتصاد کشور موثر باشد و این موضوع در دستور کار کارگروه اشتغال شهرستان ری قرار دارد.

وی ادامه داد: توسعه شرکت های دانش بنیان در شهرستان ری از اولویت های مهمی است که در اشتغالزایی اثرگذار بوده و در این خصوص ظرفیت های لازم در شهرستان وجود دارد. بر اساس ارزیابی صورت گرفته در کارگروه اشتغال استان تهران، شهرستان ری با ایجاد اشتغال برای 2841 نفر در سه ماهه اول سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» و تحقق 42 درصدی تعهد اشتغال، رتبه نخست در استان تهران را کسب کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها