کد خبر: 494882
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۱:۵۹
| |

سیدحمیدرضا کاظمی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها:

لیست نهایی شوراهای شهر و روستا به وزارت کشور ارسال شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: باتوجه به سوابق و پرونده‌های افراد آخرین بررسی‌ها انجام شده و آخرین لیست به وزارت کشور ارسال شده است. با بررسی‌های بیشتر و صحبت با دستگاه‌ها حدود 165 نفر دیگر در سطح کشور تأیید شدند.

لیست نهایی شوراهای شهر و روستا به وزارت کشور ارسال شد
کد خبر: 494882
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۱:۵۹

اعتمادآنلاین| رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: باتوجه به سوابق و پرونده‌های افراد آخرین بررسی‌ها انجام شده و آخرین لیست به وزارت کشور ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: مردم برای توسعه شهر و روستا و منطقه خود می‌توانند در این انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب نمایندگان خود در سطح منطقه تأثیرگذار باشند و در نهایت یک معدل بالا و درخشانی در حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت ملت داشته باشند که می‌تواند کارساز باشد.

وی با اشاره به آخرین لیست تأیید صلاحیت شدگان اظهار کرد: با بررسی‌های بیشتر و صحبت با دستگاه‌ها حدود 165 نفر دیگر در سطح کشور تأیید شدند.

کاظمی ادامه داد: با توجه به سوابق و پرونده‌های افراد آخرین بررسی‌ها انجام شده و لیست به وزارت کشور ارسال شده است.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: با توجه به این‌که برای کاندیداها کد صادر و وارد تبلیغات شده‌اند و زمان رسیدگی نیز به پایان رسیده، دیگر امکان اضافه شدن کاندید جدید به لیست وجود ندارد و خودمان را برای حضور گسترده در انتخابات آماده می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها