کد خبر: 494054
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۱:۰۸:۲۶
| |

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور:

انتخابات شورا در 1400 شهر و 40 هزار روستا برگزار می‌شود / داوطلبان انتخابات شوراها در هفت شهر استان فارس به حد نصاب نرسید

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: انتخابات شورا در یک هزار و 400 شهر و 40 هزار روستای کشور برگزار می‌شود. تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان‌های فارس به حدنصاب نرسیده و به صورت قائم مقامی و جانشینی اداره می‌شود.

انتخابات شورا در 1400 شهر و 40 هزار روستا برگزار می‌شود / داوطلبان انتخابات شوراها در هفت شهر استان فارس به حد نصاب نرسید
کد خبر: 494054
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۱:۰۸:۲۶

اعتمادآنلاین| معاون عمرانی وزیر کشور از به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی 7 شهر استان فارس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور روز چهارشنبه در حاشیه دومین نشست معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور اظهار کرد: تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان فارس شهر‌های حسن آباد، سده، کامفیروز، وراوی و تسوج، شهر استرجان در اصفهان، شهر نوده در استان مرکزی به حدنصاب نرسیده و به صورت قائم مقامی و جانشینی اداره می‌شود.

وی اظهار کرد: در کنار انتخاب حاکمیت ملی که شخص رئیس جمهوری است حاکمیت محلی هم با شورای‌های اسلامی شهر انتخاب می‌شوند.

جمالی نژاد بیان کرد: انتخابات شورا در یک هزار و 400 شهر و 40 هزار روستای کشور برگزار می‌شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در انتخابات 1400 بیش از 51 هزار نفر برای شهر‌ها و 248 هزار نفر برای روستا‌ها داوطلب شده اند.

جمالی نژاد با بیان اینکه بعد از این انتخابات، انتخابات شهرداران و دهیاران برگزار می‌شود که تغییر و تحول این دوران بسیار مهم است، گفت: شهرداران جدید همیشه از عملکرد شهرداران قبل گلایه دارند که باید صورت جلسه‌های تغییر و تحول باید سریع‌تر آماده شود تا مدیران بعدی راحت‌تر کار خود را آغاز کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها