کد خبر: 490288
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۷:۴۴:۰۰
| |

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو:

فاز سوم واکسیناسیون را تیرماه آغاز می‌کنیم

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با تسریع در تامین واکسن فاز دوم واکسیناسیون شامل سالمندان و بیماران زمینه‌ای بالای 18 سال تا اواخر خرداد و اوایل تیر انجام می‌شود و در تابستان وارد واکسیناسیون فاز سوم خواهیم شد.

فاز سوم واکسیناسیون را تیرماه آغاز می‌کنیم
کد خبر: 490288
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: واکسیناسیون فاز دوم تا اواخر خرداد و اوایل تیر به پایان خواهد رسید و فاز سوم را آغاز می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: در حال حاضر بعد از تاخیر در ایفای تعهدات خود در زمینه واکسن توسط طرف خارجی وزارت بهداشت به تسریع واردات و تامین واکسن از روش های گوناگون اقدام کرده و امروزه واکسیناسیون افراد بالای 70 سال در حال انجام است.

او ادامه داد: با تسریع در تامین واکسن فاز دوم واکسیناسیون شامل سالمندان و بیماران زمینه ای بالای 18 سال تا اواخر خرداد و اوایل تیر انجام می شود و در تابستان وارد واکسیناسیون فاز سوم خواهیم شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به افزایش قیمت برخی از تجهیزات پزشکی مانند نوار تست قند خون بیان کرد: درحال حاضر لزوما همه تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت محور جز قیمت گذاری محسوب نمی شود.

جهانپور با اشاره به دریافت حق فنی اظهار کرد: حق مسئولیت فنی داروخانه ها جزو هویت بهداشتی و درمانی این مراکز محسوب می شود.در زمینه دریافت حق مسئولیت فنی توسط داروخانه تفاهم نامه‌هایی در این خصوص از قدیم وجود دارد.

او بیان کرد: وجود داروساز و مسئول فنی در داروخانه ها و مشاوره پزشکی و دارویی به مردم نیازمند تعرفه گذاری خدمات ارایه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها