کد خبر: 487448
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۱۶:۰۰
| |

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

برخورد با خبرنگاران قابل پذیرش نیست/ در صورت طرح شکایت، کمیسیون اصل 90 باید رسیدگی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چنین برخوردهایی با خبرنگارانی که با سختی به دنبال تهیه اخبار برای افکار عمومی هستند قابل پذیرش نیست. همچنین در صورتی که شکایتی در این زمینه ارائه شد، لازم است کمیسیون اصل 90 به آن رسیدگی کند.

برخورد با خبرنگاران قابل پذیرش نیست/ در صورت طرح شکایت، کمیسیون اصل 90 باید رسیدگی کند
کد خبر: 487448
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متأسفانه باخبر شدیم یکی از خبرنگاران خانم که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفته بود، دچار آسیب و شکستگی انگشت شصت شد. جای تأسف دارد حراست این دانشگاه در زمان خروج این خبرنگار با وی درگیر شده است و آنان تصور می کنند که اطلاعات و اخباری که این خبرنگار تهیه کرده، مناسب نیست.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه متأسفانه مسئولان دانشگاه شهید بهشتی هنوز به صورت رسمی به خاطر این اتفاق عذرخواهی نکرده اند، افزود: از وزیر بهداشت و درمان درخواست می کنم که به این موضوع رسیدگی کند و با متخلفان برخورد شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان در این باره ارائه شود در غیر این صورت مجلس به صورت جدی با این موضوع برخورد می کند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: چنین برخوردهایی با خبرنگارانی که با سختی به دنبال تهیه اخبار برای افکار عمومی هستند قابل پذیرش نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است کمیسیون بهداشت و درمان پیگیر این مسئله و دریافت گزارش شفاف در این باره باشد، اظهار داشت: همچنین در صورتی که شکایتی در این زمینه ارائه شد، لازم است کمیسیون اصل 90 به آن رسیدگی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها