کد خبر: 482642
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۰۸:۰۲:۵۸
| |

نادر توکلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران:

مراقب سودجویان از بیماران کرونایی باشید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مراقب سودجویان باشید، سامانه 6070 هیچ بستر پیامکی ندارد و این سامانه برای تسریع در جایابی بیماران نیازمند به بستری راه‌اندازی شده است.

مراقب سودجویان از بیماران کرونایی باشید
کد خبر: 482642
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۰۸:۰۲:۵۸

اعتمادآنلاین| معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: مراقب سودجویان باشید، سامانه 6070 هیچ بستر پیامکی ندارد و این سامانه برای تسریع در جایابی بیماران نیازمند به بستری راه اندازی شده است.


به گزارش مهر، نادر توکلی، با بیان اینکه سامانه 6070 باعث افزایش بهره وری تخت‌های بیمارستانی می‌شود، افزود: در فاز بعدی ارتقا سامانه 6070، بستر دیجیتال و آنلاین ارتباط با سیستم HIS بیمارستانی فراهم می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روزانه بیش از هزار تماس تلفنی با سامانه 6070 گرفته می‌شود که بیش از دو سوم از تماس‌ها مربوط به مطالبات و نیازهای عمومی آنها در بخش‌های دیگر کووید 19 است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطر نشان کرد: هموطنان برای ارائه شکایات حوزه سلامت با سامانه 190 و برای راهنمایی کلی و مرتبط با کووید 19 با سامانه 4030 تماس بگیرند.

سامانه تلفنی 6070 با هدف جایابی تخت بستری و جلوگیری از سرگردانی مبتلایان به کرونا، اردیبهشت 1400 در استان تهران راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها