کد خبر: 478758
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۶:۳۴:۳۱
| |

ورود دستگاه قضا به ماجرای سوء‌استفاده از سهمیه واکسن پاکبان‌ها در اهواز و آبادان

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: برای سوءاستفاده‌کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده قضایی تشکیل شده است. پرونده متخلفین استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان آبادان در دادستانی مرکز تشکیل شده و در حال تکمیل پرونده هستیم.

ورود دستگاه قضا به ماجرای سوء‌استفاده از سهمیه واکسن پاکبان‌ها در اهواز و آبادان
کد خبر: 478758
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۶:۳۴:۳۱

اعتمادآنلاین| دادستان مرکز خوزستان گفت: برای سوءاستفاده کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزاش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: پرونده متخلفین استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان آبادان در دادستانی مرکز تشکیل شده و در حال تکمیل پرونده هستیم.

به گزارش فارس، وی افزود: به دادستان آبادان نیز نیابتی داده شده تا متخلفین استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان را جهت تکمیل پرونده احضار و نتایج تکمیلی را ارسال کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان در خصوص واکسن زدن شهردار اهواز نیز گفت: پرونده‌ای دیگر هم برای سو استفاده کنندگان سهمیه واکسن پاکبانان در اهواز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اسامی افرادی که در اهواز واکسن دریافت کردند از دانشگاه علوم پزشکی استعلام شده و به محض وصول پاسخ استعلام تحقیقات مقدماتی آغاز خواهند شد.

دادستان خوزستان با بیان اینکه برای سواستفاده کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده رسیدگی به تخلف تشکیل شده است، گفت: تا حصول نتیجه و روشن شدن واقعیت، از این مسئله کوتاه نخواهیم آمد.

حسینی پویا درخصوص نوع و نحوه مجازات متخلفان بیان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات و شنیدن دفاعیات از سوی متخلفان تصمیم‌گیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها