کد خبر: 474870
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۴۲:۰۰
| |

تهران 10 روز قرنطینه می‌شود؟ / مدیریت کرونای استان می‌گوید

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از پیشنهاد قرنطیه 10 روزه تهران به ستاد ملی کرونا خبر داد.

تهران 10 روز قرنطینه می‌شود؟ / مدیریت کرونای استان می‌گوید
کد خبر: 474870
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونای تهران، با اشاره به بروز وضعیت قرمز در تهران اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز در تهرانُ ستاد کرونای استان پیشنهاد داده است تا تهران به مدت 10 روز قرنطینه شود. اگر پیشنهاد ستاد کرونای تهران در ستاد ملی به تصویب برسد به جز مشاغل گروه یک که شامل شغل‌های امدادی و تامین کننده مایحتاج مردم هستند، سایر مشاغل فعالیتشان متوقف می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: در بسته پیشنهادی ستاد کرونای استان تهران به ستاد ملی همه پاساژ‌ها، همایش‌ها و مکان تجمعی و به خصوص سربسته باید تعطیل شوند.

توکلی گفت: در جلسه دیروز مصوب شده است که حدود هشت هزار تخت کاربردی بیمارستان‌های استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی آماده باشند در حال حاضر از بین 175 بیمارستان استان تهران در حدود 173 مرکز درمانی فعال در حوزه بیماری کرونا هستند.

برگزاری آزمون‌های حضوری در شهر‌های قرمز ممنوع است

معاون درمان ستاد کرونای تهران اشاره به برگزاری آزمون‌های حضوری اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تهران از نظر وضعیت کرونایی قرمز است و بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی و ابلاغ شده برگزاری هر نوع آزمون حضوری و همایش‌ها و تجمعات ممنوع است.

او افزود: آزمون وکالت روز جمعه در تهران نیز قائدتا به دلیل شرایط قرمز تهران نباید به صورت حضوری برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها