کد خبر: 474184
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۰:۱۰:۵۰
| |

طبرسی: بیمارستان‌های تهران جایی برای بستری ندارند

پیام طبرسی گفت:درحال حاضر در بدترین شرایط ابتلا به بیماری کرونا قرار داریم و تمام بیمارستان‌های تهران پُر شده است و جای بستری ندارند.

طبرسی: بیمارستان‌های تهران جایی برای بستری ندارند
کد خبر: 474184
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۰:۱۰:۵۰

اعتمادآنلاین| پیام طبرسی، عضو کمیته ملی مقابله با کرونا از پُر شدن بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: درحال حاضر در بدترین شرایط ابتلا به بیماری کرونا قرار داریم و تمام بیمارستان‌های تهران پُر شده است و جای بستری ندارند و از فردا با بازگشت مسافران نوروزی بدتر هم خواهد شد.

به گزارش برنا، او افزود: تخت‌های ICU بیمارستان‌های تهران نیز پُر شده است و اصلا جای بستری وجود ندارد.

طبرسی با اشاره به علائم افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: علائم بیماری مانند قبل تب شدید، تنگی نفس، احساس فشار در قفسه سینه است و جوانان بیشتر درگیر بیماری می‌شوند به گونه‌ای که میزان بستری افراد 20 تا 40 سال بیشتر است.

عضو کمیته ملی مقابله با کرونا گفت: این روزها افراد شدیدتر مبتلا می‌شوند و اینکه می‌گویند شدت بیماری خفیف تر است، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید:


تنگی نفس و تب شاخص‌ترین علامت ویروس جهش یافته هستند/ افرادی که علائم خفیف دارند بیمارستان نروند/ تخت‌های ICU بیمارستان‌های مخصوص کرونا پُر شده است/ می‌خواهم واکسن ایرانی برکت را تزریق کنم


طبرسی ضمن انتقاد از سفرهای نوروزی بیان کرد: سفرهای نوروزی باعث شد وارد پیک چهارم شویم و دو هفته دیگر شاهد مرگ و میرهای بالا باشیم و حداقل باید دو ماه زمان بگذرد تا از پیک خارج شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها