کد خبر: 472231
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۴:۲۷:۳۰
| |

انفجار نارنجک چهارشنبه سوری در مغازه دو مصدوم بر جای گذاشت

رییس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت دو تن در پی انفجار نارنجک در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

انفجار نارنجک چهارشنبه سوری در مغازه دو مصدوم بر جای گذاشت
کد خبر: 472231
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۴:۲۷:۳۰

اعتمادآنلاین| رییس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت دو تن در پی انفجار نارنجک در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیمان صابریان درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 11:54 دقیقه روز جاری یک مورد حادثه انفجار نارنجک مرتبط با حادثه چهارشنبه پایان سال به سامانه 115 اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه فردی با در دست داشتن نارنجک وارد مغازه شده و پس از آن نارنجک در مغازه منفجر شده است افزود: محل حادثه واقع در منطقه 15، خاوران، نبرد جنوبی، خیابان بقایی واقع شده است.

وی افزود: این حادثه دو مصدوم داشت که هر دو نفر از ناحیه دست، چشم و صورت آسیب دیده بودند. هر دو نفر که 27 و 28 ساله بودند به بیمارستان امام حسین منتقل شدند.

همچنین سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این باره گفت: دو نفر در یک مغازه دخانیات‌فروشی در خیابان نبرد جنوبی قصد خرید و فروش مواد محترقه را داشتند که مواد محترقه منفجر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: هر دو نفر در اثر این حادثه از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده‌اند و دو دستگاه خودرو شامل پژو 206 و یک خودروی جک نیز تخریب شدند.

وی اظهار کرد: در پی این حادثه که در ساختمانی 4 طبقه به وقوع پیوست، خانمی 80 ساله نیز بر اثر موج انفجار آسیب دید و به مرکز درمانی منتقل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها