سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا:

سفر به سه استان شمالی ممنوع شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درباره محدودیت های کرونایی گفت: به دلیل محافظت از دستاوردهای بزرگی که در کنترل بیماری کرونا به دست آمده است، محدودیت های تردد که در کنترل بیماری موثر بوده از مناطق نارنجی به زرد تعمیم داده شد.

سفر به سه استان شمالی ممنوع شد
کد خبر: 462376
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۳:۵۸:۵۱

اعتمادآنلاین| علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت 25 سال فعالیت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم در جمع خبرنگاران افزود: برای مناطق زرد به خصوص استان های مسافر پذیر و به ویژه سه استان شمالی قوانین منع تردد قائل شدیم.

وی درباره منع تردد شبانه اظهار داشت: منع تردد شبانه هم در تمام شهرها صرف نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می شود. به عبارتی محدودیت تردد از 9 شب تا 3 صبح اجرا می شود، این منع تردد در تمام شهرها برقرار است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور داریم، 18 شهر نارنجی هستند و هیچ شهر قرمزی نداریم. از این تعداد 15 شهر مربوط به مازندران و سه شهر هم به استان گیلان اختصاص دارد. بقیه استان ها شهر نارنجی ندارند.

رییسی ادامه داد: تعداد شهرهای زرد حدود 124 شهر و 306 شهر هم آبی هستند.

وی افزود: همواره تاکید شده است که مردم آبی را به عنوان وضعیت عادی در نظر نگیرند و در این مناطق نباید تصور کنند که کرونا از بین رفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها