کد خبر: 429244
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۹:۴۱:۰۹
| |

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های کندوان و هراز / شنبه 8 شهریورماه

رییس پلیس راه مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها از بعدازظهر امروز شنبه 8 شهریورماه به مدت 3 روز از شمال به جنوب یکطرفه می‌شوند.

آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های کندوان و هراز / شنبه 8 شهریورماه
کد خبر: 429244
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۰۹:۴۱:۰۹

اعتمادآنلاین| محور‌های کندوان و هراز از امروز به مدت 3 روز از شمال به جنوب یکطرفه می‌شوند.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها از بعد از ظهر امروز شنبه 8 شهریورماه به مدت 3 روز از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز شنبه 8 شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز‌های یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریورماه تا 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.


محدودیت‌های محور هراز


سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه 8، 9 و 10 شهریورماه تا 2 بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا 2 بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه 8، 9 و 10 شهریور تا 2 بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.


محدودیت ترافیکی محور سوادکوه


سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریورماه از مسیر شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها