کد خبر: 415391
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۰:۴۵:۲۴
| |

استان تهران در صدر پرونده‌های ارزی تعزیراتی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت استانداردسازی و سیاستگذاری برای رسیدگی به پرونده های ارزی گفت: 88 درصد پرونده‌های ارزی در استان تهران در حال رسیدگی است.

استان تهران در صدر پرونده‌های ارزی تعزیراتی
کد خبر: 415391
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۰:۴۵:۲۴

اعتمادآنلاین| جمال انصاری در جلسه ای که برای بررسی پرونده های تعهدات ارزی تشکیل شد؛ افزود: به دنبال چابک سازی مولفه ها از لحاظ سیستمی هستیم که خوشبختانه بخشی از آن محقق شده و بخشی نیز در حال انجام است و به طور کلی اقدامات نسبی انجام شده، اقناع کننده بوده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های سازمان با وجود مشکلات در سه سال گذشته تغییر کرده، اظهار داشت: پروندهای سازمان تعزیرات در این بازه زمانی به صورت کلی 14 درصد افزایش داشته است.

معاون وزیر دادگستری با اشاره به ضرورت استاندارد سازی کمی در رسیدگی و اجرای حکم پرونده های ارزی گفت: ظرفیت ها را در حد وسع گسترش دادیم و توقع از سازمان افزایش افته است بنابراین باید با سعه صدر و اهتمام بیشتر عمل کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده برای رسیدگی و اجرای احکام پرونده های ارزی افزود با سیاست گذاری نقش‌آفرین و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، می توانیم تا پایان سال به افق مدنظر در این حوزه دست یابیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها